Catechese Oost

Catechese

In een van de zalen bij de Grote Kerk wordt iedere maandagavond en dinsdagavond catechisatie gegeven aan de jongeren van de gemeente.

• Maandagavond, 19.00 uur: Jongeren van 12 – 15 jaar
  • Maandagavond, 20.00 uur: Jongeren van 16 jaar en ouder
  • Dinsdagavond 19.00 uur: Jongeren van 12 – 15 jaar

De avonden worden gegeven door onze eigen wijkpredikant Ds. C.H. Bijl. Tijdens deze uren behandelen we de stof uit de catechesemethode “leren om te leven”. Daarnaast staan er onderwerpen centraal die in onze tijd spelen.

Wil je iets vragen of opmerken? Reageer gerust: Mail: predikant.grotekerk@hervormdpapendrecht.nl of 06-19751165 (Ds. C.H. Bijl).

Belijdeniscatechese

Iedereen die belijdeniscatechese wil volgen is van harte welkom op dinsdagavond. De avond begint om 20.00 uur. Belijdeniscatechese is een vervolg van de gewone catechese, maar ook ouderen die nog geen belijdenis hebben gedaan, kunnen er aan deelnemen. Na een heel seizoen te hebben meegedaan komt het moment waarin je voor de gemeente je geloof mag belijden. Wil je iets vragen of opmerken? Reageer gerust: Mail: predikant.grotekerk@hervormdpapendrecht.nl of 06-19751165 (Ds. C.H. Bijl).